Moja galeria Instagram promuje piękno Gdyni i Trójmiasta

Gdynia Plaża Orłowo Łodzie rybackie
Bajeczne, ponadczasowe gry popołudniowego słońca, nieba tajemniczo wtapiającego się w taflę morza i spokojnie i dostojnie wkomponowanych w tę atmosferę rybackich łodzi na słomkowym piasku. fot Darek Sobiecki 2013-04-17

Na wstępie chciałbym pozdrowić wszystkich czytelników bardzo wiosennie i jednocześnie uspokoić, bowiem moje tygodniowe milczenie nie oznacza braku aktywności. Wręcz przeciwnie ! Nowe pomysły i zamierzenia kłębią się w mej głowie, a kolejne zdjęcia powstają wręcz lawinowo na niemal codziennych plenerach. Jest to między innymi związane z nowym rowerowym sezonem, który rozpocząłem w ubiegły wtorek. Mojej kolarskiej pasji, połączonej z szerszymi, trójmiejskimi wątkami, będzie poświęcony nowy blog, który ruszy niebawem. Poinformuję wszystkich kiedy to nastąpi 🙂

Od niedawna korzystam z mobilnej aplikacji Instagram, którą polecam wszystkim użytkownikom Angroida lub iOS. Osobiście traktuję ją jako świetną okazję do publikacji zdjęć ‚w locie’, w reakcji na fascynację pięknym miejscem lub intrygującym momentem. Niektóre z tych zdjęć trafiają do mojej prywatnej kolekcji, ale wiele z nich zostało lub zostanie również opublikowanych na moich blogach. W praktyce oznacza to, że moje konto Instagram to jakby roboczy dziennik mojej fotograficznej aktywności. Jednocześnie dominująca część zamieszczanych zdjęć promuje piękno Gdyni i Trójmiasta. Wszystkich zainteresowanych sedecznie zapraszam !

Moja galeria Instagram: Cudowna Gdynia – Facebook

Bezpośredni link: Webstagram: dareksobiecki

 

 

 

 

Skomentuj

