Zdjęcie Tygodnia na trojmiasto.pl

Tydzień temu postanowiłem rozszerzyć spektrum publikacji moich zdjęć na popularny i nośny portal regionalny trojmiasto.pl Zacząłem wgrywać do galerii pierwsze wybrane prace, a wkrótce potem również na fanpage strony. Już w poniedziałek ukazało się jedno ze zdjęć z sesji „łabędziowej”, ale naprawdę miłą informację otrzymałem  przedwczoraj – moje zdjęcie „Mural i żaglówka lub pocztówka z gdyńskiego bulwaru” zostało wyróżnione jako zdjęcie tygodnia (4-10.10.2013) i ilustruje album siedmiu wybranych prac tego okresu.

Gdynia Śródmieście Bulwar Nadmorski Mural i żaglówka
Zdjęcie z letniej sesji „pocztówkowej” Ujęcie powstało pod impulsem spontanicznego pomysłu na kadr. Od tamtego zdarzenia zrobiłem już kilka zdjęć z tej „serii”. fot.Dariusz Sobiecki 2013-07-14 Zdjęcie tygodnia (4-10.10 2013) portalu trojmiasto.pl

Naturalnie ucieszyłem się ogromnie – głównie dlatego, że mój fotograficzny rozwój, poszukiwania i, powiedzmy wprost: pasja, są coraz bardziej zauważane i doceniane. Nie żyjemy w próżni – chcę dzielić się z kimś swoją wizją świata. Moją ulubioną dewizą, fotograficzną radą, jest powiedzenie reżysera i scenarzysty francuskiego Roberta Bressona: „Fotografując staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nikt by nie zobaczył”

W miesiąc po zwycięstwie w sierpniowej edycji konkursu Gdynia Kwitnie nadeszło i to  wzmocnienie na mojej dalszej fotograficznej drodze.

Ale cieszy mnie jeszcze jedna kwestia – otóż wybrany został kadr twórczy, który zrobiłem niesiony nagłą weną. Nie jakiś bijący po oczach wielobarwny „HDR” (z całym szacunkiem dla „dopieszczonych” pejzaży, które sam uwielbiam robić :))

Ci z Was, którzy są z Cudowną Gdynią nieco dłużej, kojarzą zapewne to  lipcowe ujęcie. Ukazało się już i na oficjalnym fanpage’u Gdyni i na stonie Morze Bałtyckie (plazowo.pl)

Oto link fotografii:

Dariusz Sobiecki „Mural i żaglówka lub pocztówka z gdyńskiego bulwaru”

A tu znajdziecie zestawy zdjęć tygodnia !

Zdjęcia Tygodnia portalu trojmiasto.pl

 

 

Skomentuj

