Dariusz Sobiecki – Gdynia moim okiem – Mój foto album w E-Ratuszu

PhotoGrid_1391533798275

Propozycja skierowana na początku tego roku przez przedstawiciela gremiów promujących twórców oraz ważne wydarzenia w życiu Gdyni była dla mnie z jednej strony miłym zaskoczeniem, z drugiej natomiast swoistym podsumowaniem moich aktywności roku poprzedniego. O ile rok 2012 ostatecznie skrystalizował moją wewnętrzną gotowość do prowadzenia bloga o Gdyni, rok 2013 uczynił to samo jeśli chodzi o moją fotograficzną twórczość. Naturalnie wcześniej również fotografowałem  – różnica polega tu na podejściu, na wewnętrznej decyzji podążania tą drogą. Czuję radość i swoistą lekkość gdy robię zdjęcia a potem zasiadam do obróbki – kieruję się w dużym stopniu intuicją w kadrowaniu, kompozycji, wyborze pleneru i metodach edycji. Krótko mówiąc, ja to po prostu kocham  🙂 A że mieszkam w Gdyni to siłą rzeczy głównym tematem, kontekstem lub tłem moich zdjęć jest Gdynia.

Zatem tworzyłem, ale i publikowałem. Startowałem też w konkursach, przeglądach, czego efektem były pierwsze wyróżnienia i nagrody. O tych wydarzeniach minionego roku oraz w 2012 roku pisałem już zresztą we wcześniejszych wpisach.

Tak więc zapraszam do obejrzenia mojego foto albumu z cyklu Gdynia moim okiem, w którym jest prezentowanych 12 zdjęć wybranych przez autora; TYLKO 12 można by powiedzieć, ponieważ taki reprezentatywny wybór z wielu prac i nurtów jest niezwykle trudny.

Miłego oglądania ! 🙂

Gdynia Moim Okiem – Dariusz Sobiecki

Skomentuj

